I am so so so so late to the came since I was on tumblr break, but but but could I maaaybe get the replies if I put the ''hi'' here? *bats eyelashes*

*smooches you* absolutely absolutely of course!

1. First impression: Oh my gosh their first language isn’t English?!?!??! *MAD RESPECT BC HOLY SHIT U SOUND FLUENT*
2. Truth is: to be 100% honest I had so much trouble remembering your pronouns for such a long long time because I was still getting used to learning about gender identity and you’re the first person I ever met with they/them pronouns! I forgot a lot and I’m endlessly thankful to you for your patience with me while I was learning even when I messed up a lot. *blows smooches* also I miss you a ton and I’m really bad at texting sOBS
3. How old do you look: like… in the 17-20 range tbh depending on the picture. you have a very “ageless” face to me? Its very very attractive and I like looking at your pictures ;u;
4. Have you ever made me laugh: yes a lot!
5. Have you ever made me mad: Never, since I’ve met you. and tbh I don’t think you ever could, you’re too sweet.
6. Best feature: YOUR EYES. Your eyes. I could look at your eyes for hours.
7. Have I ever had a crush on you: I have ;u;. It sort of evolved into a type of “motherly crush” where I just want to be able to hug you and keep you happy and safe forever.
8. You’re my: Lovely Friendmate that I want to cuddle forever.
9. Name in my phone: Gitta ^v^
10. Should you post this too? yeah, if you haven’t already!

well, that was a horrible decision
me, after making a horrible decision
I’M BACK

askladbertholdt:

MOSTLY! Finally in Cali and mooooostly settled, so I’ll be able to get online and answer asks and stuff more regularly. Travel adventure stories under the cut for anyone who cares to read about how bad I am at traveling. OvO

Also I’m gonna post some question prompt things tonight with the goal of answerin them tomorrow <3 thank you all for bein so patient and wonderful with me ;u; 

Read More

super late to the party but hi!!

1. First impression: Oh gosh wow this person is reALLY FRIENDLY HI.
2. Truth is: I thought you were really sweet and was afraid we wouldn’t become good friends tBH I’M GLAD THAT WAS WRONG <3
3. How old do you look: 15/16 goddammit u trap.
4. Have you ever made me laugh: all the goddamn time you’re too cute wtf
5. Have you ever made me mad: nope, never ^u^
6. Best feature: Your eyes and your hair. >:O
7. Have I ever had a crush on you: *laughs for a million years*
8. You’re my: Smoochdude <3
9. Name in my phone: Zoe bby <3
10. Should you post this too?you already did ~~

Hi!!

1. First impression: My friend’s friend who seems pretty quiet and intimidating oh gosh ;m;
2. Truth is: you’re waaaay friendlier and nicer than I expected so ayyyyyy~ - Also I actually miss having class with you >:O
3. How old do you look: ….uhh… *peeks into facebook* idk. 17, 18. pffFT
4. Have you ever made me laugh: hell yeh~
5. Have you ever made me mad: not that I can recall? *shrugs*
6. Best feature: Your mouth. it’s a rull nice shape.
7. Have I ever had a crush on you: not really, no.
8. You’re my: art buddy! ;u;
9. Name in my phone: //whispers I actually lost your number when I got a new phone so you should text me <3 my number’s the same.
10. Should you post this too? yeAH.

lol you left your tumblr logged in ya dork. 

inverted-typo:

Kick me out of the fandom now, please. I just killed of a character that actually didn’t die in the show and now….
God Jean is such a mama’s boy I love it so much. 

I’m done. Goodbye, friends. I am gone.

orisoni:

shingeki no workout

orisoni:

shingeki no workout

you know he's only with you out of pity right omg
Anonymous

ikarids-deactivated20140906:

???? ?? ?????? fuck off????

holy shit anon, like “pity” or not, She’s with him, which is a hell of a lot better than anyplace you’re at?? Why the fuck would you even bother sending something like this?

Just for the record anyway, I know for a fact that these two are totally doki over each other anyway because they’re hella nerds, so step the fuck off my babs.

Hi (you know I had to)

1. First impression: “wow who the fuck is this asshole with the rainbow hair we need to be friends like now.”
2. Truth is: You’re a huge nerd <3
3. How old do you look: 18ish? I’d say 16 but then the piercings.
4. Have you ever made me laugh: pfft. yeh.
5. Have you ever made me mad: I feel like once I got irritated but I don’t even remember it so ayyyyy doesn’t matter? pfft
6. Best feature: ur nose and jawline UvU
7. Have I ever had a crush on you: …huh. I… think so? for like… a few days maybe? I’m p sure I’ve minicrushed on almost all of my guy friends ever tbqh.
8. You’re my: Frienddude
9. Name in my phone: “Assbutt McGee”
10. Should you post this too? yEH!!

askladarmin:

AskladBertlmin
Hell ye

Put a “Hi” in my ask & I’ll answer:

1. First impression:
2. Truth is: 
3. How old do you look: 
4. Have you ever made me laugh: 
5. Have you ever made me mad: 
6. Best feature: 
7. Have I ever had a crush on you:
8. You’re my: 
9. Name in my phone: 
10. Should you post this too?

otakucutie:


adreamwithoutyou:

sherokutakari:

therealhamster:

woah man

I ALWAYS ASSUMED THIS WAS DONE BY HAND.

I don’t even know what to do with this information now that I have it

i feel like my entire life has been a lie

otakucutie:

adreamwithoutyou:

sherokutakari:

therealhamster:

woah man

I ALWAYS ASSUMED THIS WAS DONE BY HAND.

I don’t even know what to do with this information now that I have it

i feel like my entire life has been a lie

prismavore:

inspired by X

xxladybugdisney:

justasillyfilly:

elphabaforpresidentofgallifrey:

ruinedchildhood:

Remember when Stitch took Aladdin’s girl?

me on my way to steal yo girl literally happened

I REMEMBER THIS

what??? lol